Gepubliceerd
22 Nov 2020

Leestijd
5 minutes

header

Ons partnership met KBC Bank & Verzekeringen

Partnership KBC Bank & Verzekeringen

Met heel veel trots kunnen wij aankondigen dat we sinds juli 2016 een partnership hebben afgesloten met KBC Bank & Verzekeringen. Dit partnership houdt concreet in dat de ondernemers binnen de portefeuille van KBC, die de eerste stappen in het digitale tijdperk willen zetten of hun digitale transformatie willen versnellen, doorverwezen kunnen worden naar BMK Solutions, als één van de bevoorrechte partners van KBC.

Wij kunnen deze ondernemers op verschillende manieren van dienst zijn. Van de integratie van de KBC Paypage tot de implementatie van een volledige webshop met inachtneming van onze kernwaarden:

Vertrouwen

Gezien wij het beheer van een website, webshop of app toevertrouwd krijgen, is voorwaarde nummer 1 dat we 100% betrouwbaar zijn. Wij zullen er alles aan doen om dit vertrouwen niet te beschamen. Om dit te bereiken moeten we de zaken aanpakken zoals onze klanten ze zelf zouden aanpakken:
• professioneel want wij kennen onze business;
• proactief want wij scholen ons voortdurend bij en zijn voorbereid op de nieuwste trends;
• persoonlijk want we hebben een goed begrip van de activiteiten van onze klanten.

Kwaliteit

In ons streven naar kwaliteit dienen wij ons dagelijks te richten op afwerking, gebruikersgemak, veiligheid en service van producten, processen en diensten.
Dit kunnen we enkel bereiken door:
• Discipline
• Ordelijkheid
• Toegewijdheid
• Oplettendheid
• Punctualiteit

Oplossingen

Wij luisteren naar onze klant en willen niet alleen een dienst leveren maar een totaaloplossing uit ons standaardaanbod, of volledig op maat van de behoefte van onze cliënt.
Wij houden er rekening mee dat de behoefte(s) van onze klant kunnen wijzigen in een razendsnelle veranderende digitale wereld.
Rekening houdend met de langetermijnrelatie stellen wij de meest optimale oplossing voor die wij de klant kunnen aanbieden.
Wij bieden een partnership aan dat mee evolueert met het bedrijf en de noden/wensen van de klant.
Wij zoeken naar oplossingen waardoor wij onze werkwijze kunnen verbeteren en onze cliënten maximaal kunnen profiteren van deze verbeteringsvoorstellen. We hebben daarbij oog voor de technologische ontwikkelingen.

Efficiënt

In ons streven naar efficiëntie, proberen we zo veel mogelijk te bereiken met zo weinig mogelijk kosten voor de klant.

Respect

Wij hebben het diepste respect voor onze cliënten.

Andere blogs

Contacteer ons

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy disclaimer